top of page

Вердикт тренера: є над чим працювати

Наставник ФК «Минай» Михайло Іваниця попри перемогу завойовану на зубах, вбачає серйозні недоліки у грі команди, особливо — в оборонних діях.


«Чи задоволений я сьогоднішнім результатом? Я не хочу відповідати цими стандартними фразами. Результат — це результат. На початку, звісно, складалось все не погано. Забили досить швидкий м'яч, начебто контролювали гру, але потім все пішло по іншому. Храмає ігрова дисципліна. Ми грали уривками: 10 хвилин виглядали потужно, 10 хвилин блідо. Футбол уривками не грають. Завжди перемагає команда, яка виступає стабільно впродовж всього матчу. Хоча в нас і було чимало моментів, але важко сказати, чи заслуговували ми сьогодні на виграш. Якщо об'єктивно дивитись, це була нічийна гра. Я деякими гравцями залишився дуже незадоволений. Їхнім відношенням до підготовки перед матчем. Зараз по гарячих слідах нікого не хочеться критикувати, але аналіз ми проведено точно. Будемо розбиратись. Так не можна. На тренуванні хлопці віддаються, а в грі не завжди. На мій погляд, а я майже ніколи не помиляюсь, впевнений, що хлопці належним чином не готуються до матчу. Нічого страшного, ми візьмемось за цей аспект роботи. Важко, щоправда, за якихось три тижні налагодити ігрову дисципліну і різні футбольні елементи в команді, однак ми ретельно над цим працюватимемо», — зауважив тренер минайців.


Нагадаємо, команді з Минаю уже в цю неділю приймати лідера чемпіонату ФК «Севлюш» з Виноградова. У цьому двобої нам точно не стане помічником Владислав Микуляк, який відсиджуватиме свою червону картку, яку він отримав у матчі проти ФК «Берегово».


bottom of page